سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، پاک است و پاکان را دوست دارد ؛پاکیزه است و پاکیزگان را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
زیر مجموعه گیری - بهترین وبلاگ کسب درآمد از اینترنت

MySpace Glitter Graphics
بهترین سایت ایرانی کسب درآمد از اینترنت EgoldCity.com
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • آموزش کسب درآمد میلیونی برای همه اگر میخوای آیندتو بسازی

    اینجا رو از دست نده با روزی 2 ساعت کار ماهی 1000دلار کسب کن

     

                                      دوست داری پولدار بشی بدون اینکه پولی بدی ؟؟؟

                          مطمئن باش که نه سر کاریه و نه کلاه برداری . کاملا مفید وبدون ضرر ...

     میدونستید تا الان میتونستید ماهانه تا 90 میلیون تومان درآمد داشته باشید ...

    فقط و فقط به زرنگی و پشتکار خودتون بستگی داره و بس !

    این سایت بر اساس جذب زیرمجموعه به شما ماهیانه پورسانت میدهد. تازه هیچ پولی هم برای ثبت نام از شما نمیگیره. ثبت نام شما کاملاً مجانیه. کار شما در این سایت فقط جذب افراد ( بازدید کننده ) میباشد. هر چه قدر بیشتر زیرمجموعه داشته باشید. هم زودتر به پولتون میرسید و هم بیشتر پول میگیرید. این سایت نه تنها برای افرادی که شما مستقیماً خودتون اونها رو معرّفی میکنید ، بلکه برای افرادی که بعد ها از طریق زیرمجموعه های شما در سایت عضو میشن هم به شما پورسانت میده.

    من از میان چندین سایت یکی از بهترین آنها را انتخاب کرده ام و به شما به صورت کامل معرفی میکنم .

    این سایت یکی از بزرگترین سایت ها در این زمینه است که در حدود 39000000 نفر در سراسر دنیا عضو داره و هر روزه به تعداد آنها افزوده میشود !

    از هر نظر قابل اعتماد و معتبر میباشد .

    در آمد حاصل از این سایت به صورت زیر میباشد :

    مرحله دوم  برای 100 نفر زیر گروه : 10 دلار در ماه

    مرحله چهارم برای 10000 نفر زیر گروه: 1000 دلار در ماه

    مرحله ششم برای 1000000 نفر: 100000 دلار در ماه

    یه توصیه میکنم و اونم اینه : برای اینکه وقت و پولتون حروم نشه !! یا اول صفحه رو با دقت بخونید و بعد شروع به ثبت نام کنید و یا به موازات ثبت نام کردن ، صفحه رو هم کامل بخونید و از راهنماییهاش استفاده کنید تا در حین ثبت نام به مشکلی برخورد نکنید.

    شما بعد از اینکه عضو سایت شدید باید حداقل 10 نفر از طرف خودتون رو به سایت معرفی و دراون عضو کنید.البته بدونید که همیشه از طرف بالاسری به شما کمک میشه ، هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ افزودن افراد جدید به زیردست شما . خوب گروهتون به همین صورت رشد میکنه و level هاتون هر روز نسبت به قبل به کامل شدن نزدیک و نزدیکتر میکنه.

    ..........

    این یک حقه یا خالی بندی نیست:

     عضویت در سایت :

    برای عضویت روی لینک زیر کلیک کن:

     مشخصات  حتماً باید به انگلیسی نوشته شود

    ابتدا در مقابل Email Address ، آدرس ایمیل خودتونو مینویسید. آدرس ایمیلتون ، همون username شما برای وارد شدن به صفحه شخصیتونه.

    در مقابل Birthday ، تاریخ تولدتون رو به میلادی مینویسید. نگران نباشید. برای بدست آوردن تاریخ تولدتون به میلادی ، کافیه به یه تقویم مراجعه کنید. معادل میلادی روزی که شما به دنیا اومده اید ، همون تاریخ تولدتون به میلادیه. مثلاً کسی که متولد 1 فروردین ماهه ، تاریخ تولدش میشه 21 مارس. برای بدست اوردن سال تولد هم کافیه که یه تفریق ساده انجام بدید. مثلاً من متولد 136۱ هستم. ، پس سال تولد من به میلادی میــــــشه 198۲ = ۲۲- 2004.

    در مقابل Own Credit Card ، گزینه NO رو انتخاب میکنید. از اونجایی که ما در ایران زندگی میکنیم و کردیت کارت ( کارت اعتباری بین المللی ) نداریم ، شما باید گزینه NO رو انتخاب کنید.

    سپس در مقابل گزینه Agree with the TERMS OF SERVICE Do you ، گزینه YES ، رو انتخاب میکنید.

    اگه اطلاعات رو به درستی وارد کرده باشید وارد صفحه دوم میشید .

    اولاً هیچوقت فراموشش نکنید.

    از اونجاییکه ممکنه شما رمز عبورتون رو فراموش کنید ، سایت برای حل این مسأله ، یه راهی رو پیش پای شما گذاشته و اونم اینه که شما موقع ثبت نام یک سوال به دلخواه خودتون برای خودتون مشخص می کنید. بعد هم یه جواب به سوال خودتون میدید. ( در پایین ) اگه شما یه موقع ، رمز عبورتون رو فراموش کردید. سایت میاد اون سوال رو از شما میپرسه و شما باید همون جوابی رو بدید که موقع ثبت نام مشخص کرده بودید. در اینصورت کمپانی رمز عبور شما رو در اختیارتون میذاره. مثلاً من در پایین نام شهرم را از خودم سوال کرده ام.

    Middle East Time (MET)

    در قسمت بعدی شماره تلفن خودتونو وارد میکنید. دقت کنید که شماه تلفن درستی رو مشخص کنید. ممکنه که قبل از ارسال پول ، از طرف کمپانی با شما تماس تلفنی بگیرن. در قسمت کد شهر ، کد شهر محل سکونتتون رو بدون عدد 0 وارد کنید ( مثلاً به جای 021 ، بنویسید 21 ) در قسمت شماره تلفن شما هم ، شماره تلفن منزلتونو وارد کنید.

    زبان دوم ما ایرانیها هم معمولاً انگلیسی English هست. هر زبان دومی که با اون آشنایی دارید رو به عنوان زبان دومتون انتخاب کنید.

    street = st = خیابان

    Avenue = Ave = خیابان

    Number = No = پلاک

    لازم نیست که در این قسمت نام شهر ، استان و کد پستی رو وارد کنید. پایین تر محل هایی برای مشخص کردن اونها وجود داره .

    در قسمت Zip/Postal Code کد پستی 10 رقمی محل سکونتتون رو وارد میکنید. ( به همراه خط تیره مثلاً 12345-45678)

    در قسمت Income میزان درآمدتونو مشخص میکنید. که برای ما ایرانیها معمولاً همون گزینه اول یعنی less than $24,999 هستش. اگه مال شما فرق داشت ، خوب گزینه مربوط به خودتونو انتخاب کنید.

    بعد از این  مرحله صفحه ای باز می شود که لینکی برای دانلود نرم افزار این سایت وجود دارد که با کلیک بر روی این لینک می توانید این نرم افزار را دانلود کنید. دقت داشته باشید که این نرم افزار مخصوص شما می باشد وهرکسی که آن را دریافت و بر روی سیتم خود نصب کند زیر مجموعه ی شما به حساب می آید پس به شما توصیه م کنم که تا می توانید برنامه ی خود را در اختیار دیگران قرار دهید.هر گاه که این برنامه را اجرا کنید پنجره ای کوچک در Desktop شما ایجاد می شود که حاوی تبلیغ است و کافی است که فقط این برنامه اجرا شود ونیازی به کلیک بر وی تبلیغات نمی باشد. بعد از ثبت نام یک ایمیل برای شما فرستاده می شود که حاوی اطلاعاتی در باره ی Account شما می باشد ودر این ایمیل یک لینک وجود دارد که شما باید آین لینک را در وبلاگ یا وب سایت خود ویا در هر جای دیگر قرار دهید تا افراد بتوانند از طریق آن در سایت عضو شوند و از زیرمجموعه ی شما شوند

     http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=157324052

     



    امیر حسین ::: جمعه 85/9/3::: ساعت 4:13 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    آخرین مرحله:

     خوب ثبت نام در سایت تمام شد.

    شما از طریق member login وارد صفحه خودتون میشید.درسته که تعداد افراد زیادی مورد نیازه. اما به هیچ وجه غیر ممکن نیست.باز هم تأکید میکنم. در هنگام ثبت نام ، اطلاعات درست وارد کنید. ( اگه دوست دارید چک ها واقعاً به دستتون برسه )مطمئن باشید که چک از طرف کمپانی حتماً براتون میاد. شرکتهای پستی که مسئول حمل این چکها هستند ، در ایران هم خدمات خودشون رو ارائه می کنند.اونها چک رو تا دم در منزلتون براتون میارن و تازه هیچ پولی هم ازتون نمیگیرن. ( خود کمپانی هزینش رو متقبل میشه ) در مورد نقد کردن چک ها هم باید بگم که شما میتونید چک خودتون رو از طریق بانک ملی و یا بانک رفاه ( پیشنهاد من بانک رفاه هستش  نقد کنید. )

     نکات بسیار مهم :

     1-یه نکته رو از همین حالا بگم : در روی یک کامپیوتر بیش از 1 بار ثبت نام نکنید. فکر کنید که اگه این امکان وجود داشت که من میتونستم بیش از یک بار از کامپیوتر خودم در این سایت ثبت نام کنم ، خوب میومدم 1000000 بار در سایت ثبت نام میکردم و زیر دست خودمو پر میکردم تا به این درآمد برسم.

     !! اما این رو بدونید که وقتی شما در سایت ثبت نام میکنید مشخصات دستگاه  شما در سایت ثبت میشه و در صورتیکه دوباره بخواهید از دستگاه خودتون ثبت نام بکنید نه تنها به شما اجازه این کار را نمیده بلکه ID اولتون هم پاک میشه و دیگه هیچ وقت نمیتونید در سایت ثبت نام کنید. ( اگه هم سایت به شمااجازه ثبت نام بده ، موقع پول دادن مچ شما رو میگیره و بهتون پول نمیده ) به نظر من حتی توی کافی نتها هم ثبت نام نکنید ، چون ممکن یک نفر دیگه هم با استفاده از همان کامپیوتر ثبت نام کند و اکانت شما توسط GreenHorse باطل شود ، تا حد امکان ازکامپیوتر شخصی خود برای اینکار استفاده کنید و برای زیرمجموعه های خود هم از کامپیوتر خود آنها استفاده کنید.البته به آنها هم این موضوع را گوشزد کنید ، چون اگر اکانت آنها باطل شود،زیرمجموعه شما هم از بین خواهد رفت.

      2-برنامه TickerBar  مخصوص خودتان را  دانلود و بعد آنرا نصب کنید.

    طبق سیاست جدید کمپانی اگر برنامه TickerBar روی سیستم شما نصب نباشه سودی به شما تعلق نمی گیره.این مسئله رو به افراد گروهتون هم بگید .در ضمن بدونید که اگر زیر گروههای شما هم مثل شما برنامه TickerBar   خودشون رو دانلود و بعد نصب کنند یه سودی هم به شما تعلق می گیرد . برای نصب برنامه TickerBar  ابتدا باید به اینترنت وصل شوید و بعد آنرا نصب کنید

    البته منظور سودی است که از قسمت اوتو سرف کسب می کنید وگرنه سود قسمت رفرالی ربطی به نصب کردن این برنامه ندارد

    در واقع در این سایت دو نوع میشه کسب در آمد کرد یکی جذب زیر مجموعه یکی هم نصب برنامه TickerBar و اوتوسرف که ما در قسمت جذب زیر مجموعه کار می کنیم چون قسمت اوتوسرف سود خوبی ندارد من خودم این برنامه را نصب نکردم و فقط عضو جمع می کنم

     
    --------------------------------------------------------------------------------

    حقوق ماهیانه
     
    شما هم میتونید این کار رو بکنید. در چت میتونید دوستان خودتون رو وارد مجموعه خودتون بکنید. فراموش نکنید. هر نفر میتونه هزاران نفر رو به سیستم خودش و سیستم شما معرفی کنه. تازه اگه یه مقدار انگلیسیتون خوب باشه ، میتونید سیستمتون رو به خارج از کشور هم ببرید. دهکده جهانی یعنی همین.  

    این نوع تجارت که به اون تجارت شبکه ای ( NETWORK ) میگن در ایران چیز تازه ایه. بنابراین هر چه قدر زودتر اون رو درک کنید ، زودتر میتونید به سود برسید !!! برای جذب افراد ، راههای زیادی هست. شما میتونید به منزل دوستانتون برید و اونها رو عضو سیستم کنید. سایت یا وبلاگ بسازید و در سایتتون افراد رو به سیستم معرفی کنید. ( مثل من در یک سایت این موضوع رو بیان کنید و راههای بسیار زیاد دیگه .....)کار شما در این سایت جمع کردن اعضاست. شما باید به کمک خودتون و افراد گروهتون ( زیر مجموعه هاتون ) برای سایت عضو جمع کنیدشما باید حداقل 10 نفر رو معرّفی کنید. سپس به اون 10 نفر کمک کنید تا بتونن 10 نفر های خودشونو به سیستم خودشون و سیستم شما معرّفی کنن.کار به همین صورت پیش میره. مجموعه شما به صورت تصاعدی رشد پیدا میکنه. هر چه قدر تعداد افراد در level های شما بیشتر باشن شما به سودهای بیشتری خواهید رسید.

      خوب بعد از اینکه ثبت نام تموم شد !!

     از طریق گزینه MEMBER LOGIN میتونید وارد صفحه خودتون بشید. در این قسمت آدرس ایمیلی را که در هنگام ثبت نام مشخص کرده اید می نویسید ، وpassword را میزنید.خب وقتی که وارد صفحه خودتون میشید. گزینه هایی که باهاشون سر و کار دارید اینها هستند :

     account informatian

     شامل اطلاعاتی در باره میزان درآمد کل ، درآمد این سال ، درآمد این ماه ، در آمد روز ، کل مبلغی که براتون پرداخت شده ، بالانس حسابتون و تعداد کل زیرمجموعه هاتون هست. همچنین تعداد زیرمجموعه هاتون در هر level رو میتونید در این صفحه مشاهده کنید.

    قسمتی هم در این صفحه هست که با عنوان  قسمت اصلی که برای جذب افراد است:

     Your Automatic Referral URL is:

     شما در این قسمت لینکی رو خواهید دید 

    خوب شما باید این لینک را به جای لینک من دربالا قرار دهید و به همراه مطالب برای دوستانتان بفرستید .

      Information user       

    شامل اطلاعات شخصی شماست. شما میتونید از طریق این گزینه وارد صفحه اطلاعات شخصیتون بشید و اطلاعات شخصی خودتون رو تصحیح و تغییر بدید.

     Account  delete                     

    این گزینه باعث حذف شدن اکانت شما میشه. بهتون توصیه میکنم که از این گزینه استفاده نکنید. چون در صورت حذف شدن حساب شما ، حساب تمام زیرمجموعه هاتون هم از حسابتون حذف میشن و دیگه امکان بازگشت به حالت قبلی برای حسابتون وجود نداره. !! ( یعنی دوباره باید از نو برید دنبال زیرمجموعه )

     --------------------------------------------------------------------------------

    سوال: چگونه زیرگروه بدست آوریم؟

    بعد از عضویت در سایت یک لینک در اختیار شما قرار می گیرد و اگر افراد با لینک شما در سایت ثبت نام کنند زیر گروه شما می گردند

    برای دریافت لینکتان وارد اکانت خود شوید  لینک شما تقریبا‏‏ً در انتهای صفحه در زیر جمله

      Your Automatic Referral URL is:    قرار دارد . که در انتهای لینک شماره عضویت شما قرار دارد.

    مثلا لینک من به صورت زیر است.

    http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=157324052

     

     

    هر کس با لینک شما در سایت عضو شود در ردیف اول زیر گروهتان قرار می گیرد که شما می بایست حداقل 10 نفر را در ردیف اول خود داشته باشید. و هر کسی که با لینک زیرگروهتان در سایت ثبت نام کند در ردیف دوم زیرگروه شما قرار می گیرد و همینطور تا آخر این سیکل ادامه می یابد.

     برای تبلیغ می توانید دوستان یا آشنایان را به این کار دعوت کنید . یا یه وبلاگ درست کنید و سایت را درآن تبلیغ کنید. و همچنین میتونید  بعد از اینکه لینک شما به نوبت در این وبلاگ قرار گرفت این وبلاگ رو در گروه ها یا وبلاگهای پربیننده تبلیغ کنید تا علاوه بر بیننده های عادی این وبلاگ ، افراد جدید تری از وبلاگ دیدن کنند و با کلیک بر روی لینک شما زیرگروه شما شوند . شما برای تبلیغ از چت رومها نیز می تونید استفاده کنید . و یا حتی می تونید یک وبلاگ خودتون درست کنید و سایت رو تو اون تبلیغ کنید که با این کار خیلی  سریعتر به نتیجه می رسید.درست کردن وبلاگ کار زیاد سختی هم نیست. و می تونید رو کمک من حساب کنید.

    توجه :

    بعد از ثبت نام حتما لینکتان را که در موقع ثبت نام از GreenHorse دریافت کرده اید به پست  الکترونیکی  من  ایمیل بزنید یا در قسمت نظرات بنویسید.و در www.blogfa.com یا پرشیان بلاگ یا غیره  یک وبلاگ بسازید و خود به تبلیغ بپردازید . البته شماره id خود را بجای ۸ شماره اخر آدرس سایت همانگونه که من کردم انجام بدید ، تا کسی را که شما به سایت معرفی می کنید به نام شما ثبت شود و زیر مجموعه شما شود و شرکت به شما پورسانت دهد. می توانید در سایت از زیرمجموعهای خود و پولهای درون حساب خود با خبر شوید

    سرویس های وبلاگ نویسی فارسی

    http://www.persianblog.com/

     http://www.blogfa.com/

    http://www.mihanblog.com/

    و...

     دو نکته بسیار مهم در تبلیغات:

     1- اگر می خواهید در هنگام چت به تبلیغ بپردازید که بسیار هم موثر می باشد در رومهای ایرانی

    2- اگر می خواهید که در رومهای خارجی هم تبلیغ نمایید که عالی هم میباشد از این جمله استفاده نمایید  و البته به همراه لینکی که دیگران از طریق شما در سایت عضو می شوند مانند جمله زیر:

    Join This Group For Free  And  Recieve a Monthly salary 

      --------------------------------------------------------------------------------

    حقوق ماهیانه:

    اگر می خواهید که در رومهای خارجی  تبلیغ نمایید سعی کنید بیشتر برای کشورهای آسیایی مخصوصا کشورهای جنوب شرقی آسیا مثل هندوستان(India) یا تایلند و سنگاپور و غیره تبلیغ نمایید.

    نحوه دسترسی به رومهای خارجی:

    از پنجرهjoin Room     در قسمت  Regional  میتوانید به این کشورها دسترسی داشته باشید.

     در ضمن بدانید که این مطالب کاملاً حقیقی هستند و به هیچ عنوان خالی بندی و سرکاری نیست. در کشورهای خارجی ، افرادی هستند که از این طریق کسب درآمد می کنند ( آنهم به مقدار زیاد ). اما در کشور ما شیوه جدیدیه. اکثر دوستان فکر می کنند که چون لازم نیست پولی بپردازند ، پس این یک حقه است. اما در حقیقت سرمایه اصلی شما در این تجارت وقت هست. اون زمانی که شما صرف می کنید تا برای سیستم عضو جمع کنید سرمایه اصلی شما می باشد .

     

    نکته خیلی خیلی مهم:

    یادتون نره که بهترین شکل پول درآوردن تو این سایت پیدا کردن زیر گروهه. یعنی پیدا کردن افرادی که از طریق لینک شما عضو سایت Green Horse بشوند. این اصلا برای دوستان شما هزینه ای نداره!!! پس حتما تلاش کنید تا زیر گروه پیدا کنید و حتما زیر گروههاتون رو هم به این کار ترغیب کنید...

    در صورت داشتن هر گونه اشکال درقسمت نظرات ذکر نمایید.

    و یا با ایمیل من تماس بگیرید.


    از طریق لینک زیر ثبت نام کنید :

    http://greenhorse.com/join_now.ghc?r=157324052

     

     امیدوارم موفق باشید !

     



    امیر حسین ::: جمعه 85/9/3::: ساعت 4:8 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:



    امیر حسین ::: جمعه 85/9/3::: ساعت 4:6 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 16
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :38565

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    زیر مجموعه گیری - بهترین وبلاگ کسب درآمد از اینترنت
    امیر حسین
    آدم نسبتا نورمال یک کمی شاعر مزاج و ...

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    زیر مجموعه گیری - بهترین وبلاگ کسب درآمد از اینترنت

    >>از بهترین ها دیدن نمایید<<

    >>نشانی از بی نشان ها<<

    >>آرامش روان شما<<

    >>موضوعات وبلاگ<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<

    Diamond Rank TopSites
    Diamond Rank TopSites