سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش تا همراه بردباری نگردد، نتیجه ندهد . [امام علی علیه السلام]
زمستان 1385 - بهترین وبلاگ کسب درآمد از اینترنت

MySpace Glitter Graphics
بهترین سایت ایرانی کسب درآمد از اینترنت EgoldCity.com
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • آشنایى با پدیده وبلاگ و طریقه ساخت آن‏

    درست اوایل بهمن ماه 82 وقتى اولین سطرهاى وبلاگم را مى‏نوشتم، هیچ وقت گمان نمى‏بردم وبلاگ بتواند این قدر جذاب باشد؛ آن قدر که همه ساعات زندگى‏ام را پر کند؛ دوستان زیادى پیدا کنم؛ چیزهاى زیادى بیاموزم و حتى دغدغه‏هاى تحصیل برایم آسان‏تر شود.
    با شروع کار، کم‏کم ایده‏هاى نو به سرت مى‏زند؛ حرف‏هاى آخرالزمانى و شروع مى‏کنى به نوشتن. براى چه کسى؟ نمى‏دانى؛ اما مى‏نویسى تا حرفى براى گفتن داشته باشى؛ تا لحظه‏اى براى خودت باشى؛ براى خودت و زندگى‏ات، بیرون از همه آن چاردیوارى‏هاى رسمى و تخصصى؛ کمى خودمانى‏تر و از نگاهى دیگر.
    شاید همین اشتیاق به نوشتن و تبادل نظر در مورد مسائل تخصصى و فناورى اطلاعات بود که سلمان جریرى، دانشجوى دانشگاه صنعتى شریف را به عنوان اولین وبلاگ‏نویس فارسى به دنیا معرفى نمود. مدتى بعد یعنى 14 آبان 1380، حسین درخشان، وبلاگ خودبزرگ‏بینى خود را راه‏اندازى کرد و تقریباً همه چیز در آن مى‏نوشت؛ مسائل روز، نکاتى در مورد اینترنت و حتى یادداشت‏هاى شخصى.
    هر چند موج وبلاگ‏نویسى در دنیا، مدت‏ها پیش یعنى 7 اکتبر 1994م. و توسط برنامه‏نویس مشهور، دیو وینر آغاز شده بود، با این حال، وبلاگ‏هاى فارسى، گوى سبقت را ربوده، پس از وبلاگ‏هاى انگلیسى و پرتغالى، رتبه سوم وبلاگ‏هاى جهان را از آن خود نموده‏اند؛ به طورى که امروزه در هر 5 دقیقه، حدود 100 وبلاگ جدید به لیست وبلاگ‏هاى فارسى افزوده مى‏شود.
    با این توضیحات، شاید کنجکاو شوید که اصلاً وبلاگ چیست و چگونه مى‏توان یک وبلاگ‏نویس شد. در این مجال سعى داریم علاوه بر آموزش گام به گام وبلاگ‏نویسى، مسائلى چون چگونگى ساخت یک وبلاگ و نیز ایجاد تغییرات در آن، ویرایش قالب اصلى، استفاده از کدهاى جاوا اسکریپت، متحرک سازى، درج تصاویر، موسیقى و... همراه با ترفندهاى وبلاگ‏نویسى را به زبانى ساده و به دور از نکات پیچیده فنى بیان نماییم.

    وبلاگ چیست؟

    وبلاگ همانند یک دفترچه یادداشت یا دفتر خاطرات شخصى است که تفاوت‏هاى زیادى با آن چه که ما به عنوان سایت مى‏شناسیم، دارد.
    وبلاگ بر خلاف سایت که داراى صفحات متعددى است، تنها شامل یک صفحه است؛ صفحه‏اى که نه تنها به واسطه رنگ، موسیقى، تصاویر و... جذاب‏تر از رسانه‏هاى نوشتارى دیگر است، بلکه بیانگر نوع نگاه بلاگر (وبلاگ‏نویس) به موضوعى خاص مى‏باشد و این که نویسنده از چه زاویه‏اى جهان پیرامون خود را مى‏بیند.
    فضاى وبلاگ‏ها همانند یک محیط شهرى است که در آن همه گونه طرز فکر و عقیده‏اى به چشم مى‏خورد؛ محافل دوستانه و وبلاگ‏هاى گروهى، فرهنگى، ادبى، تاریخى، فنى مهندسى، پزشکى، سیاسى، مذهبى و یا وبلاگ‏هایى که فقط به بیان رویدادهاى شخصى و روزانه خود مى‏پردازند و یا حتى وبلاگ‏هاى غیراخلاقى.
    صرف‏نظر از نوع وبلاگ، وبلاگ‏نویسى به ما کمک مى‏کند تا در کنار هم و در فضایى مجازى با بیان نظرات خود، اعتماد به نفسمان را افزایش دهیم؛ چون این امکان در وبلاگ وجود دارد که راجع به آن چه که مى‏نویسیم، دیگران هم مى‏توانند نظرات خود را بگویند و بدین ترتیب بعد از مدتى وبلاگ‏نویسى، با طیف گسترده‏اى از افراد و اندیشه‏ها آشنا خواهیم شد و گاه شبهات ما نسبت به یک موضوع برطرف مى‏شود و اگر راه را به خطا نرفته باشیم، اندیشه و تلقى ما از دنیاى پیرامون منطقى‏تر خواهد شد.
    از سوى دیگر، وقتى نوشتن مطالب وبلاگ را شروع مى‏کنیم، ناخودآگاه به بیان موضوعاتى مى‏پردازیم که ریشه در علایق، آرزوها، اعتقادات و دغدغه‏هاى فکرى ما دارند که این امر، عامل مهمى در شناخت درست از آن چیزى است که ما آن را «خود» مى‏نامیم.
    از منظرى دیگر، نویسندگان وبلاگ‏ها نیز از اهمیت خاصى برخوردارند. نویسندگان وبلاگ‏ها را به سختى مى‏توان در دسته‏بندى خاصى قرار داد. زنان، کودکان، جوانان کنجکاو و ضدکلیشه، اساتید، افراد تحصیل‏کرده و منتقدانى که در رسانه‏هاى نوشتارى، مجال انعکاس اندیشه‏هاى خود را نمى‏یابند و به طور کلى همه کسانى که حرفى براى گفتن دارند و در پى گوشى براى شنیدن هستند، مى‏توانند جزء نویسندگان و مخاطبان وبلاگ‏ها باشند.


    سرویس دهندگان وبلاگ‏

    با ظهور سرویس‏دهندگان رایگان و ساده وبلاگ‏ها، اپیدمى وبلاگ‏نویسى در سراسر جهان و از جمله در ایران آغاز شد. سرویس‏دهندگان، که در واقع وب سایت‏هاى ارائه دهنده خدمات اینترنتى هستند، مجموعه ابزارهاى مورد نیاز جهت ساخت، ویرایش و توسعه وبلاگ را در اختیار کاربران قرار مى‏دهند. از جمله سرویس دهندگان وبلاگ عبارتند از:
    1.
    پرشین بلاگ (Persian Blog)، سیستم انتشار وبلاگ فارسى که در خرداد 1381ش. شروع به کار نمود.
    2.
    بلاگ اسکاى (Blog Sky)، دومین سرویس‏دهنده مطرح انتشار وبلاگ به زبان فارسى است که در ابتداى سال 1382ش. آغاز به کار کرد.
    3.
    پرشین لاگ (Persian Log)، موویبل تایپ (Movable Type) و اسپ سوار (Asp Rider) که یک سیستم انتشار وبلاگ توسط برنامه‏نویسان ایرانى و مبتنى بر Asp مى‏باشد.
    بلاگر (Blogger) را شرکت کوچک پایرا (Pyra) در سال 1999م. ایجاد کرد. سهولت ساخت وبلاگ در این سیستم، باعث شد بلاگر در میان افرادى که اطلاع چندانى از تولید صفحات وب نداشتند، به سرعت جاى خود را باز کند و تعداد کاربران آن به طرز چشمگیرى افزایش یابد.
    هرچند وجود اشکال در فارسى نویسى (مشکل راست به چپ نویسى در هنگام نوشتن مطالب)، وجود قالب‏هاى پیش فرض که تنها براى رسم‏الخطهاى غیرفارسى طراحى شده‏اند و پشتیبانى نکردن بلاگر از تاریخ‏گذارى شمسى، از جمله مشکلات عمده این سیستم است، اما بلاگر فعلى داراى امکانات متعددى است که همچنان آن را در صدر محبوب‏ترین سیستم‏هاى انتشار وبلاگ قرار مى‏دهد. از طرفى، بلاگر را شرکت بزرگ گوگل (google) پشتیبانى مى‏کند که قدرت مانور بیشترى را نسبت به سایر رقبا به آن مى‏دهد.
    در میان ایرانیان، دو سایت بلاگر و پرشین بلاگ، بیشترین محبوبیت را دارا هستند.

    چگونه یک وبلاگ فارسى بسازیم؟

    ساخت وبلاگ فارسى نیازمند وجود امکانات زیر است:
    1.
    سیستم عامل ویندوز 98 . 2000 . ME . XP .
    2.
    نصب نرم افزار فارسى‏ساز بر روى ویندوز.
    3.
    نصب نرم‏افزار اینترنت اکسپلورر (5.5 IE یا بالاتر).
    4.
    دسترسى به اینترنت.
    اگر امکانات فوق بر روى سیستم شما موجود باشد، دقایقى بعد در اینترنت خواهیم بود.



    امیر حسین ::: یکشنبه 85/11/15::: ساعت 10:44 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:



    امیر حسین ::: یکشنبه 85/11/15::: ساعت 10:41 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:



    امیر حسین ::: پنج شنبه 85/10/21::: ساعت 2:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    آموزش شبكه كردن چند كامپيوتر

                          

    با آمدن رايانه هاي جديد افراد بسياري تمايل به خريد آنها پيدا مي کنند پس از خريد يک رايانه جديد و سريعتر مدل قديمي رايانه در گوشه اي انداخته ميشود .بعضي از اشخاص از رايانه هاي لپ تاپ استفاده مي کنند و مي خواهند آن را با رايانه شخصي شبکه کنند .وصل کردن دو رايانه به هم از ساده ترين مباحث شبکه به حساب مي آيد .پس از ساخت شبکه علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از اين طريق شما مي توانيد از يک امکان لذت بخش ديگر نيز استفاده کنيد . با شبکه شدن دو رايانه شما مي توانيد بازيهاي مختلفي را تحت شبکه خانگي خودتان بازي کنيد و از آن لذت ببريد .براي شبکه کردن دو رايانه شما احتياج به سخت افزار شبکه روي هر دو سيستم و به مقدار لازم کابل شبکه داريد.بساري از مادربورد هاي جديد خودشان داراي پورت شبکه هستند .اما اگر مادربورد شما داراي سخت افزار شبکه نيست بايد کارت شبکه را براي هر دو سيستم تهيه کنيد انواع معمولي کارت هاي شبکه قيمت هاي بسيار مناسبي دارند و ...
    در تمام فروشگاهها نيز پيدا مي شوند .به جز کارت شبکه شما بايد به اندازه فاصله دو رايانه کابل شبکه خريداري کنيد در موقع خريداري کابل شبکه بايد حتما به فروشنده گوشزد کنيد که کابل را براي اتصال تنها دو رايانه مي خواهيد. اين مساله باعث مي شود که فروشنده براي نصب فيشهاي دو سر کابل رشته هاي آن را به نحو خاصي که مخصوص اتصال دو رايانه است مرتب کند .
    حتما مي دانيد براي شبکه کردن بيش از دو رايانه احتياج به سخت افزارهاي ديگري مثل سيستم ارتباط مرکزي يا هاب HUB نياز مي باشد .نحوه چيده شدن رشته هاي کابل شبکه براي اتصال به HUB و شبکه کردن بيش از دو رايانه متفاوت مي باشد.
    پس از خريد اين وسايل حالا بايد شما کارتهاي شبکه را روي سيستم ها نصب کنيد اين کارتها معمولا با استفاده از درايورهاي خودشان به راحتي نصب مي شوند بعد از نصب کارت هاي شبکه در قسمت Network Connections ويندوز شما گزينه اي با عنوان Local Area Connections اضافه مي شود حالا کابل را به کارت هاي شبکه دو رايانه وصل کنيد و هر دو رايانه را تحت ويندوز XP روشن نماييد .در اين مرحله براي درست کردن شبکه روي گزينه MY Computer هر دو رايانه کليک راست کرده و گزينه Properties را انتخاب نماييد. حالا به قسمت Computer Name برويد هر دو رايانه بايد داراي Workgroup يکساني باشند .براي يکسان کردن آنها روي گزينه Change کليک کرده و سپس اسمي را براي Workgroup هر دو رايانه وارد نماييد.حتما دقت نماييد که Computer Name هاي هر دو رايانه بايد متفاوت باشد .
    حالا روي هر دو رايانه به قسمت Network Connections برويد و روي Local Area Connections کليک کنيد و Properties را انتخاب کنيد و در پنجره باز شده دنبال خطي با عنوان Protocol TCP/internet بگرديد اين خط را انتخاب نموده و روي گزينه Properties کليک نماييد
    معمولاگزينه Obtain Automatically an ip Address به عنوان پيش فرض انتخاب شده است .شما گزينه Use The Following ip Address را انتخاب کنيد ، در قسمت ip Address يکي از رايانه IP را 192.168.0.1 و در رايانه ديگر 192.168.0.2 وارد نموده ، در قسمت Subnet Mask هر دو رايانه اين مقدار را وارد نماييد : 255.255.255.0
    حالا ديگر کار شبکه شدن رايانه ها تمام شده است هر دو رايانه را براي اطمينان مجددا راه اندازي کنيد .
    به یاد داشته باشید که درايو ها و پوشه هايي را که مي خواهيد در هر رايانه روي شبکه قرار بگيرد را بايد Share کنيد براي اين کار :
    روي درايو ها و پوشه ها کليک راست کرده و گزينه Properties را انتخاب کنيد در قسمت Sharing اين پنجره شما بايد گزينه share this folder را انتخاب کنيد .



    امیر حسین ::: پنج شنبه 85/10/14::: ساعت 9:14 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    آيا مي خواهيد Webcam بخريد؟

     

    دوربين هاي اينترنتي دوربين هاي كوچك ديجيتالي هستند كه مي توانند به كامپيوترها متصل شوند. اين دوربين ها مي توانند عكس هاي ديجيتال را با سرعت بالا بگيرند كه ميتوانند در اينترنت براي تله كنفرانس يا يك ارتباط زنده در وب استفاده شوند در چند سال گذشته وب كم ها به طور قابل توجهي ارزان شده اند ( تعداد زيادي از آنها زير 100 دلار قيمت دارند ) و كيفيت و سهولت استفاده و سازگاري با نرم افزار در آنها ارتقاء يافته است. اندازه ي تصوير عمومآ 640در480 پيكسل است. نرم افزار لازم براي عملكرد ابزار و تنظيمات تصوير و كنفرانس از راه دور ( تلكنفرانس ) اغلب با خود وب كم همراه است.

    زمانيكه Web Cam ها را ارزيابي مي كنيد.

    شما بايد آن را از نظر كميتهاي اندازه تصوير ( image size ) و كيفيت تصوير ( image quality ) و سرعت فريم ( frame speed ) سبك، سنگين كنيد. بخصوص شما بايد به موارد زير توجه داشته باشيد:

    پهناي باند ( Bandwidth ) اگر شما تصاويرتان را از طريق يك خط تلفن مي فرستيد يا كسي كه قرار است عكس شما را ببيند با يك مودم و يك خط تلفن معمولي به اينترنت متصل است شما پهناي باند زيادي نخواهيد داشت. بنابراين تصاوير بزرگ با رزولوشن بالا به راحتي و سرعت مناسب با يك خط تلفن معمولي نمايش داده نخواهند شد. تصاوير با قطع و وصل زياد و همراه با پرش خواهند بود. در نتيجه رزولوشن بالاتر ترجيح داده نمي شود بنابراين شما احتياج نخواهد داشت كه يك دوربين با قيمت بالا كه رزولوشن بالايي دارد بخريد در حاليكه از رزولوشن بالاي آن نتوانيد استفاده كنيد.

    اتصال: بيشتر web com ها به كامپيوتر شما از طريق پورت USB متصل مي شوند بنابراين مطمئن باشيد يكي از اين پورتها در كامپيوترتان در دسترس باشند. ( اگر همه ي پورتهاي USB سيستم شما استفاده شده است ممكن است بخواهيد از يك hub براي افزايش تعداد پورتهاي در دسترسي خود استفاده كنيد. )

    نرم افزار: انواع مختلفي از نرم افزارها با دوربين هاي مختلف عرضه مي شود بعضي از پكيچ ها شامل نرم افزار ويرايش تصوير هستند كه به شما اجازه مي دهند كنتراست و درخشندگي ( brightness ) و اشباع ( saturation ) و رنگ ( hue ) يك تصوير را تغيير دهيد و همچنين نرم افزار تلكنفرانس مي تواند همراه با web cam موجود باشد.

    همچنين ويژگيهاي ديگري وجود دارند كه ممكن است شما بخواهيد از آنها استفاده كنيد به عنوان مثال شما مي توانيد بعضي از webcamها را از كامپيوتر جدا كنيد و با آنها عكس بگيريد به عبارت ديگر از آنها به عنوان يك دوربين ديجيتال ارزان قيمت استفاده كنيد البته به خاطر داشته باشيد رنج رزولوشن دوربينهاي ديجيتال از يك مگا پيكسل آغاز مي شود در حاليكه يك webcam در رنج 0/3 مگا پيكسل كار مي كند. بنابراين كيفيت عكس در webcam به طور قابل ملاحظه اي كمتر است.



    امیر حسین ::: سه شنبه 85/10/12::: ساعت 4:26 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    كدگذاري بر روي سيستم عامل, هارد, پوشه ها و فايلها به گونه اي غير قابل دسترسي

     

     Disk Password Protection نام نرم افزار امنيتي قدرتمنديست كه از سيستم شما در مقابل هر نوع دسترسي بدون اجازه اي به فايلها, پوشه ها, درايو ها و ... محافظت به عمل مي آورد . شما به آساني توسط اين محصول شركت Exlade مي توانيد براي هارد و درايو هايتان پسورد گذاري كنيد , اطلاعات و فايلهايتان را از ديدگان سايرين مخفي نماييد, نمايش و اجراي فايلها و نرم افزار ها را محدود نماييد و حتي شروع سيستم عامل در سيستم شما را پسوردگذاري كنيد .

    سيستم قدرتمند كدگذاري نرم افزار به صورتيست كه وابسته به سيستم عامل نمي باشد و فايلها را بر روي ديسك سخت كدگذاري كرده و يا مخفي مي كند, بنابراين با عوض كردن سيستم عامل و يا بالا آوردن هارد با سيستمي ديگر, بازهم فايلها محفوظ باقي خواهند ماند !

    برخي ويژگي هاي كليدي نرم افزار قدرتمند رمزگذاري Disk Password Protection به اين شرح است :

    Boot Protection -
    بالا آمدن سيستم تنها در صورتي كه رمز عبور صحيح تعيين شده وارد شود .

    Partition protection -
    سيستم محافظتي پارتيشن به صورتيست كه پارتيشن مخفي شده در هيچ صورتي قادر به اجراي عمليات Read/Write نخواهد بود .

    Password-protected launch -
    توانايي رمز گذاري بر روي نرم افزار ها و فايلهاي اجرايي و محدود كردن كاربران به اين طريق .

    داراي ويژگي Password Hint براي راهنمايي به گذارنده ي رمز عبور .

    ويژگي SDK براي برنامه نويسان و كه از نرم افزارهايشان براي حفظ كپي رايت محافظت نمايند .

    و ....

    دانلود:
    http://www.exlade.com/download/dppsetup.zip

    اینم کرک
    http://www.crackdb.com/Disk.Password.Protection.v4.8.624.torrent/get_77229_Disk.Password.Protection.v4.8.624_crack.html

    شماره سريال نسخه ي 4.8.624 نرم افزار :

    Name : Klaus-Dieter Theis
    Serial: 6BS6-3MBQ-NSVK-TJFP


    نسخه ي كامل آپلود شده ي نرم افزار Disk Password Protection 4.8.624 همراه با سريال با حجم حدود 2.2 مگابايت :
    http://www.filelodge.com/files/room12/302454/Disk.Password.Protection.v4.8.624.zip

    پسورد : http://www.p30world.com



    امیر حسین ::: دوشنبه 85/10/11::: ساعت 10:13 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    رفع عيب از سخت افزار كامپيوتر

     

    آنچه در اين آموزش مي خوانيد، يك راهنماي جامع براي عيب زدايي از كامپيوترتان نيست اما مي تواند شما را به سمت يافتن مشكل كامپيوتر راهنمايي كند.

    اگر بعد از فشردن دكمه power، كامپيوتر روشن نشد

    بررسي كنيد آيا سيم برق متصل است؟ آيا سر ديگر سيم برق متصل شده است؟ سوييچي كه در پشت كامپيوترتان وجود دارد چك كنيد. از اتصال صحيح منبع تغذيه به مادربرد اطمينان حاصل كنيد. كابل برق فلاپي را چك كنيد. اگر هيچ يك از اين كارها نتيجه نداد در مرحله بعد هر چيزي را كه به مادربرد متصل است به غير از كابل برق، سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را جدا كنيد. اگر باز هم سيستم بالا نمي آيد يك يا دو قطعه از سيستم شما معيوب است. در اين مورد به احتمال زياد مادربرد يا منبع تغذيه Case شما اشكال دارد.

    اگر سيستم روشن مي شود ولي بوق نمي زند يا بالا نمي آيد

    ابتدا همه اتصالات را چك كنيد و دوباره امتحان كنيد. در صورتي كه اين عمل مؤثر نبود، بهترين كار اين است كه مانند بالا همه چيز را به غير از سيم دكمه power، كارت گرافيك، حافظه RAM و CPU را از مادربرد جدا كرده و دوباره امتحان كنيد.

    اگر كامپيوتر به خوبي شروع به كار كرد كامپيوتر را خاموش كنيد و هر بار يك قطعه را متصل كرده و سپس كامپيوتر را روشن كنيد تا جايي كه مشكل را پيدا كنيد ولي اگر كامپيوتر اصلا‎‎ً روشن نشد احتمالاً يك يا چند قطعه معيوب داريد(CPU ،RAM، مادربرد و منبع تغذيه).

    كامپيوتر روشن مي شود و متناوبا‎ً بوق مي زند، بالا مي آيد

    ببينيد آيا حافظه RAM شما بدرستي نصب شده است اگر لازم است آن را بيرون آوريد و دوباره جا بزنيد.

    سيستم روشن مي شود يك سري بوقهاي سريع مي زند، بالا نمي آيد

    ببينيد آيا كارت گرافيك به درستي روي اسلات AGP نشسته است يا خير.اگر مقدار كمي از كارت گرافيك خارج از اسلات AGP باشد سيستم بالا نمي آيد.

    چند مشكل ديگر هم وجود دارد كه بوسيله اين بوقها شناسايي مي شود اما دو مورد بالا معمول ترين موارد هستند.

    اگر سيستم بالا مي آيد ولي مشكلاتي را مشاهده مي كنيد در اين جا دو مشكل عمده ذكر مي شود. كامپيوتر شما در هنگام نصب سيستم عامل بارها از حركت باز مي ايستد علت آن مي تواند گرماي CPU باشد بخصوص CPU هاي شركت AMD يا CPU هاي قديمي تر شركت INTEL. چك كنيد آيا فن CPUبخوبي عمل مي كند و چك كنيد آيا هيت سينك (قطعه آلومينيومي كه روي CPU نصب شده و معمولاً رنگ سياه دارد) بخوبي نصب شده است و با سطح CPU كاملاً موازي است. مطمئن شويد از هيت سينكي استفاده مي كنيد كه ساخت سازنده CPU شماست. هيت سينك اگر درست نصب شود بيش از آنچه نياز است خنك كاري انجام مي دهد.

    مشكلات زيادي در سيستم عامل همراه با صفحات آبي كه ظاهر مي شود داريد

    خطاهايي كه در هنگام كپي كردن فايل هاي Set up بوجود مي آيند بخصوص در ويندوز 2000 و XP، به احتمال زياد نشانه وجود مشكل در حافظه RAM شماست. اين امكان هم وجود دارد كه مشكل از هارد ديسك شما باشد اگر خطاها همراه با صفحات آبي است كه در آنها Page Fault ديده مي شود يقيناً مشكل از حافظه RAM شماست.



    امیر حسین ::: شنبه 85/10/9::: ساعت 9:4 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 19
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :38568

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    زمستان 1385 - بهترین وبلاگ کسب درآمد از اینترنت
    امیر حسین
    آدم نسبتا نورمال یک کمی شاعر مزاج و ...

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    زمستان 1385 - بهترین وبلاگ کسب درآمد از اینترنت

    >>از بهترین ها دیدن نمایید<<

    >>نشانی از بی نشان ها<<

    >>آرامش روان شما<<

    >>موضوعات وبلاگ<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<

    Diamond Rank TopSites
    Diamond Rank TopSites